Varmt..

Vi har kollat vad vi har för tempratur för alla som kommer till oss klagar för att det är kalt och vill ni veta hur varmt vi har.

Vi har 17 grader men jag är glad för när jag lysnade på radion där en dam bara hade 10-15 grader i sin lägen het och då kunde inte hyresvärden låva att han kunde orna så att det vart varmare...
Då har vintern bara burjat jag kan bara tränka mig hur det blir...
BBBBRRRRR......!!!!

Men jag kan inte låta bli att njuta lite av vintern jag tycker det är så gött när det knarar under föterna och solen skiner i ansiktet och en ny pistad backe kan det bli mycket bättre... Nee....

Jag älskar vinter ingen solexem efter som man har lite för mycket kläder för det....:)

Ne nu ska jag drika upp mitt varma te och sen gå och lägga mig så att jag kan advents pynta för det är första advent på söndag..
Jag gillar att jul pynta men jag har lite ont om tid men nu är sara här så att hon kan hjällpa mig älskar hene hon är så grym...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0