färg...!!

I dag så ska jag och patrik köpa ferg till våra nya sängbod...
Är lite spend jag vill ju att det ska bli bra och båda två ska ju vara nöjda så man sliper att göra om det tar ju sån tid.
Gör om såvrumet lite är inte riktit nöjd en men det kommer jag att bli hoppas jag.
I versta fal får man ta hjälp av någon men som jag är arbetslös så tycker jag att jag kan göra det själv.

Jag vill ha ett jobb men dom flödar inte kan man säga och det är så tråkit att vara hemma och inte ha något att göra en att göra om allt ett par gånger. Jag siter aldeles för mycket vid daton nu har jag också skafat Faecbook men det är nogot som jag moste lära mig och ett set att holla mig syselsat...

ne nu ska jag dra mig vidare vi hös eller ses.......!!!!


Student och Bal.....!!!!!









V.23

Nu är det bara massa student prat det är ju inte långt kvar nu...
Jag menar det är ju ganska mycket man ska göra inan...
För er som inte har kommit dit börja planera för detr är ganska mycket att stå i dom två sista veckerna.
Man käner sig som en fatilap...


Nu börjar jag men vi hörs..........

RSS 2.0