Jesus...!!!



Den har en poeng kan inte sluta tita och gråta lite....

Sol

Nu är det entligen freda i gen och vi ska till patriks föreldrar och måla färdit våra gäng bod är lite spend nåste jag säga...
 Jag vill ju att det ska bli bra... Så att vi sliper göra om det vore ju inte så kul men det funkar...

I dag ska jag bada som det är så varmt så ska jag bada det kommer jag att behöva...
Det är nog 30 grader eller något i den stilen så det ska bli gött att slänga i sig en stund och svalka sig....
Jag hoppas bara att jag sliper vara själv när jag slänger mig i är så mycket roligare om man är två.....
Man små pratar lite eller jag pratar rät mycket....hihihihi...
Det kan alla instema som har lärt käna mig men jag skäms inte för det för det är sån jag är inget att göra åt bara att in se....
Ne nu ska jag se om jag kan laga årdnig lite lunch till lilla mig ni får ha det så bra...

RSS 2.0