Helg..!!

I fredas han jag knapt hem inan jag åkte med ett par väner till Patrik och mig på Traktotpulling Patrik var så klart också med han älskar ju traktorer det var la ganska kul men det som var lite surt det var att dom som var där var där för att  supa och kolla lite på tracktorerna medans vi var där för att bara kolla in tracktorerna och det fans ett par snygingar kan jag säga...

Rätt najs   Eller vad kalar du det...???
Men här i från kom man inte för en kl. 00:20 å då sulle vi äta i Lidköping det kanse inte var så lyckat men man somna rätt gött i bilen först sen skule man upp å läga sig i en säng å det var bara för gött..
På morgenen efter så var det lite segt men det gick vi fick värden stole ryck det var ju fint väder i lördas så vi tog fram cyklarna ock cykla ca 2 mil jag hade rätt ont i rumpan men det gick ju bra det är ju tydligen nytit för hällsan..


Sm tur va så var det fint vädet..
På söndag var det rätt segt men det var ju mors dag så det fick man ju fira så bra det gick pappa och brosan hämtade våran båt menas vi andra tvätta husvangnen för mamma burja och vi vart rast lössa..
Kan ni tänka er att man kan bli rastlös genom att göra ingen ting det kan knapt jag tro....

Ha en bra vecka om jag inte kommer in och skriver i gen någon gong men det är ju rätt mycke nu i skolan...
Men kram på er...

vårruset

I tisdags sprang jag vårruset..
Det var både jobbit och kul..
Det var exstra kul när jag slog mintid sen föra året..
Jag sprang 5 km på 39 minuter medans föra året spran jag på 45 minuter.
Förra året så sprang jag i Venersborg men ni år sprang vi i Jönköping..
Det här är banan jag sprang i Jönköping...
image8
Jag träfa på mitt ex i Jönköping det var la så där jag ville ju hällre sett min kille där men han Jobbade....
Men i går var jag på huget så jag gick ut och det var skönt kan jag säga..

image10
Jag var ute i tre timmar unge fär frisk luft fick jag i alla fal..hihihi...


Jag skulle villja ge Patrick 10 000 röda rosor för att visa min kärlek till honom..<3

Jag skulle villja ge Patrick 10 000 röda rosor för att visa min kärlek till honom..<3

Oj Oj..!!!

Jag hiner inte med allt som jag vill...
dena veckan som har gtott så har jag bara ängnat mig åt skolan och som tur är så har jag en under bar pojckvän som har hjälpt mig med allt... som jag har behöft...

image6



ni kan fatta att han betyder mycke för mig utan honom så skulla jag aldrig ha klarat av alla mina prov.. då menar jag slut propv...
Just nu hjälper jag honom att städa hans lägenhet å det kan jag säga det behövdes...
Ne nu är rasten slut till backa till städnigen...

Ha det gött där ute....!!!

RSS 2.0