Hihihih..!!!

Visa vet hur man roa sig på vinten också...



Jag tycker cynd om han som ska skrapa rutorna på sin bil dena morgon...
Hihihihihihih......

Kalt..!!

Nu ska man komma i gång med tränigen tjäns ju så där lite jobbit men det går.
Men man ska nog inte klaga det är ju nytit för en men lite jobbit så klart..



Föresten i dag burjade skolan. Vi fick en kal start skolan hade ingen värme på när vi kom men sista lextonen gick bäst då hade dåm hittat vermen (eller felet vilket ni vill).
Det var kul att komma tilbacka men samtidit lite depande det är ju inte långt kvar nu jag räknade lite snabt och konstaterade att det var 16 vecker kvar av skollan nu...
Jag vill inte att det ska ta slut vad ska man göra sen....
Jag vill ha ett jobb.. Men det är ju inte så lätt nu när alla blir varslade...
Men jag hoppas på en förändring snart..

Min lilla Zandra och jag var i Sken och handlade tyg snaka om att det fans en del tyger där,,
Hjälp utan hene hade jag gått vills jag låvar..hihihih..:P
Här har ni min lilla Zandra..!!!

Men vi köppte tyg till min student klänig som hon ska sy åt lilla mig..
Jag är gätte glad att just hon ska göra det hon är så duktig..
Färgerna och räsultatet kommer ni att se om ca 23 vekor..
Kanse lite tidigare det vet jag inte det får vi se.
Klänigen har jag sätt på skis och den är helt ena stående.
Vit upptill med ett svart bälte under bysten med ett sprun hella vägen ner i sprunet syns den råsa under tjolen...
Så vaker längtar tills jag får ha på mig den..

RSS 2.0