Connie Talbot bara 7 år...!!!



Till min älskade Patrik så mycke älskar jag dig...
♥puss mitt hjärta♥

Sommar...<3<3<3

Nu var det ett tag sen jag skrev någonting...
Min webblogg har kronglat men nu har jag årnat det och haft en skön sommar men det är mycke som har hänt men jag vet inte hur jag ska hina talla om allt så ni som läser det här får bara ett litet smack prov på min sommar..
Vi burjar med uv-lägret så klart kan man ha mer kul en så....
Jag fick träffa en massa gamla väner och ny...
Men där kunde vi ju inte stana för altid så det var hem och jobba lite men jag jobbade bara en vecka sen hade jag semester och då åkte jag och min familj up till mina släktingar i stockhlm..
Så klart var min lilla älskling med mig ditt up..
Vi var bara där ett par dagar sedan skulle vi ju till Hönö med ett par väner...!!!
Det var rolit och jag har ett par bra och dåliga minen så till nästa år så ska jag göra om några små detaljer så att det blir kanon bra..

Om ni inte viste det så är Hönö en ö...
Vi hade tur med vädret vi bara sola och bada och hade det så bra vi kunde och på kvällarna gick vi på mötte och dom var goa...
Jag kan tippsa er att åka till Hönö ni kommer inte ångra sig..
Dagen efter vi kom hem så burjade jag jobba i tre vecker inan jag å min älskling åkte helt själva på semester det var den bässta veckan i mitt liv kan jag ju med ge jag vart en helt ny menisska...
Och nu försöker jag leva som den nya menskan jag är...
Kan ni fatta hur kär jag är jag längtar tills jag kan få bo hoss honom och dela hela hans liv med mitt...
 


RSS 2.0