Goss

Jag har vädens bässta pojkvän har jag inset i hellgen bara så att ni vet det...
Han är en gentleman men mest för andra tejer men i bland mot mig med men i hellgen har han varit min lilla gosse björn och varit allment gullig mot mig....
Jag som gillar att liga och dra mig å myssa har inte klagat..

Jag älskar den söta vakra Patrik som är så snäll och fantastisk på alla sät å viss...
Hon rör ni inte så det så...

I helgen som va har vi firat min mamma som har blivit ett år äldre i lördags kväll men inan det var vi hoss petra och klipte oss och jag vart så snygg ska ni bara vet jag är så nöjd..

Jag vart så nöjd med det men nu är det kot och det gillar inte patrik riktit men han vänjer sig med det också...

Men en sak som skrämer mig en del är att det är 1 andvänt om en vecka...

steg 2..!!

Hjälp va kul vi har haft där allså jag har skrattat så mycket men det är ju klart jag har inte sovit så mycket men så är det och det blir ju inte att man läger sig tidigare för att man är hemma men det borde man..

Vi saknade lite ledare och det märktes när vi skule utman tonårigarna på cats the flag men vi ledare van en då fast dom var ca 35 och vi 9 ojämt men vi är ju erfarna så vi vet hur man gör inga problem allså...
men ni skule ju se menen dom hade camo färg och måla in näst in till hella dom men dom skulle ju inte synas och det gjorde dom inte det kan jag säga allså kl. 22.00 mitt ute i skogen ser man inte så mycket om ni vill vetta så kolla ut efter fem så förstår ni vad jag menar låvar...

Men nu är vi ju hemma och då ska vi letta jobben som inte fins men jag ska ringa runt nu i gen och bara presentera mig för dom och be om ett jobb till gud för säger man så till dom som man ringer till så har man inte en så stor cans för dom vet ju varför man ringer men jag vett att min herre kommer att hjälpa mig till mitt jobb...

Nu ska vi såva och be för Zandra Andersson hon behöver det och hon är min vän ( känns som min dotter fast hon är 2 år äldre ) och jag vet att hon behöver mig nu och då ska jag vara där för henne...

Zandra om du läser det här ska du vetta att jag älskar dig och tänker på dig varje dag....
Jag låvar att jag ska be för dig....

Kram till alla som har det lite jobbit just nu...

Sent....!!!

 I kväll är jag inte ensam både anders och patrik är med mig dom jobbar med bibel jakten som vi ska ha i morgon på växtverk steg 2 i långse rum.

Jag har packat åt mig å patrik så länge men nu är jag klar då fick jag lite tid över att skriva lite här på min blogg så ni få som läser vet vad jag ska gör nu i helgen som kommer...

Jag ska bara snaka massa skit med massa ledare hella hälgen och inte göra ett skit...

som tur är ska vi inte sova ute men vi ska vara ute men det tror jag att det kan vara nyttit för oss men det gäller att klä sig varmt så det käns som om man ska vara borta i en vecka men det är bara två nätter tre dagar...

Men jag låvar er det kommer bli så kul jag ser fram i mot det och jag vet att det är fler med mig som gör det så vi kommer se till att det kommer bli en kanon helg till sammans med lite tårar och mycket skrat....

Ni vet inte vad ni missar... Men jag kommer inte missa en minut bara så att ni vet.....

Nu tänkte patrik lägga sig och jag tror att anders snart ska åka och då är det väll dags för mig att säga hej då till er med men jag ska fesöka skriva på måndag så ni vet hur vi har haft det på långserum...

Men ni får ha det så kul uttan mig vi hörs en anan dag det kan jag låva...

MVH// Wicy

Jobb...???

Bara en fråga vart finns dom....????

Jag lettar överalt efter jobb men jag hittar dom inte vad gör jag för fel..??

Man kan ju inte bara sitta hemma och tro att det kommer till en på ett silver fat så mycket har jag fattat men jag tycker att om man jobbar så mycket för att få ett jobb så tycker jag att man förtjänar att se litte juss i tunen men gör man det....???

Ett enkelt svar NEJ.... och varför inte det fattar inte jag.... Jag kan bara hoppas att det släpper snar eller låsnar så att jag kan få ett jobb....

Jag ska ringa runt en dag här till fler ställen där jag kan tänka mig att jobba.... Och be gud om hjälp...

Vad mer kan man göra....???

Ne nu får jag sluta inan jag depar i hopp fulständit..

Men vad ska jag skriva om nu da som är positift..... ööööö...... Jo jag ska till långserum i helgen det ska bli kul vara ute i skogen jag längtar dit men jag har inte packat men jag har tvättat i dag så det är ett steg i rätt riktnig och jag tror att jag hiner som jag inte jobbar och det är ju tuer i sådana här lägen...

Men nu ska jag se om kuden saknar mig för i morgon blir det att ta hand om tvätten och sen ska jag pack så att man inte missar något det skulle ju inte vara så kul.... Men jag över lever nog eller vad tror ni...???

Sov Gott..... MVH// Wicy  


Bu..Hu...!!!

Jag hatar allt med tråkig heter att göra vill ha jobb så att man tjänar lite pengar...
Så man kan göra något av dagarna och livet.....

Mitt liv går under... Bara gå hemma en hel dagarna och kolla på dom här vägarna....
nu är kl.01.35 snart två allså och jag siter å väntar på att mitt liv ska börja eller att något ska hända...

Patrik sover det borde jag också göra men varför....??????????

Ne nu moste jag sluta se allt negatift och bara se det som ser bra ut....
Men som vad....????

Jag ska såva på saken tillsamans med patrik och se vad jag kommer fram till.....
Jag skriver när jag kommer på något som jag ska göra med mitt liv....

God Natt.......

Biben

Jag har fått biben på cd så nu har jag lysnatt på hella matt och det har varit kul.
Jag är så glad över att jag har sådana finna väner jag älskar dom sara & jakob allså dom är bässt.

Jag är så glad det är sö skönt att veta att dom bryr sig om en och att dom tänker på mig.
För i bland känns det som om jag bara är i vägen jag ska nog bara stå långt back någon stans i ett mörk rum där ingen ser mig eller hör mig då är jag ju inte i vägen och göra det enda jag kan backa bullar eller göra något som alla andra kan.

Men gud har ju en menig med alla fråga är bara vad han har tänkt för mig det vet jag nog när jag dör.
Men jag hoppas att jag slipper känna så här något mer men för att inte depa i hopp helt nu så ska jag tänka och skriva något anat nu..

Som kanse Gekås ullared eller Maten vi äter för tv4 kört hårt med mat på mondagar börjar med Halv åtta hoss mig sen Tina Cocelong och sist men inte minst Mat akuten men varför...??? det undrar jag med...
Men det som förbrylar mig mest är kanal 5 ny satsnig på den nya tv serien Gekås ullared vad är det för serie eller...???

Men enda tanke när jag såg det går det så dålit för ullared eller för kanal 5 eller vad...???
Det är ju kul att se sina nära och kära schopa los i en lågvare hus...
Jag brukar åka ner att schopa där med i bland med buss reser men bara när jag blir bjuden eller jobb på vägen ner anas blir det  på vägen hem från halmstad när vi har varit dä på semester man jag funderar på att åka ner nu i gen för att köpa jul klappar...

När man är arbetslös så tittar man en extra gång på priset man har ju inte så mycket pengar me man vill ju ge en julklap till alla som betyder någt för en men man har ju inte mycket pengar så då åker man till lågvare hus och köpper det man behöver och det dom önskar och plån bocken.

nu är kl. 00.03 jag tror det är dags att sova så jag skriver en annan dag.
man nu är det nog min tur att kolla efter kuden och tanbosten.. Vi börjar med tanbosten sen kuden...

Men vi säger God nat och varma kramar till alla er som käner er ensamma.... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 


RSS 2.0