Hovfjälet....????

Lördagen den 7 feb åkte vi till Hovfjälet för att åka skidor..
Men det vart inte riktit som jag ville men men...
Jag fick i stelet njuta av den mjuka sängen i 40.0 graders feber det var bara så mysit eller inte..
När jag kom hen kändes det inte riktit bra i lungerna så jag åkte och kolla upp det då hade jag fåt lunigflama tjon så kul jag ska bara äta 30 tableter på 10 dagar..
Så i morgon var det tänkt att jag skulla börja min pracktik men i stelet ska jag vara hemma och ta det lungt om det nu vara roligare det vet jag inte men det är presis vad jag ska göra..
Sen jag brände handen käns det som om jag bara äter tabläter inte så kul men så kan det gå..

Dom som fick njuta av sin åktur hade mycke snö och lite sol det såg så skönt ut när jag kollade på bliderna men jag får hoppas att jag får göra om dena resa nästa år och då får jag inte bli sjuk...

På alla Hjärtans dag så var jag min pojkvän och familj på en revy här i skara som hete solsting och snesprong den var bra jag skratade så mycke och Patrik hade alldrig varit på dom men han sa att dom var bra en då och att han hade aft rolit..

Nu är det tyvär inte långt kvar tills jag fyller 20 jag vet inte vad jag tycker om det i gentligen men vi får se hur det slutar.

RSS 2.0