Allt på en gång...!!!

När jag kom hem från Norge så bränd jag min högra hand.
Så jag har inte kunat skriva men nu börjar det bli bätre det är ju en andra gradens bränskada på ovan sidan av handen på alla fyra fringrarna inte tummen. Det var inte det bässta att göra som jag hade längtat så till Julen..
Men man över lever ju men det är ju inte så kul men det funkar.
Nu undrar ni säket vad det var jag brände mig på..
Det var när jag skulle göra polkagrisar i skollan allt gick bra i början men när vi hade hällt upp det på marmor pltan för att det skulle svlnat och börja stelna så att det blir håda godisar.
Men när den låg där på marmoplatan så fasna skrapan och jag skulle bara ta i lite men jag slant av och bränd mig på den smeten som var 150 grader.
Jag fick pilla av sockret från fingrarna.. Kände inte så mycke men när vi skulle hälla svalt vattne på så gode det ont..
 
Men när hade gjort deta så viste jag att jag snart skulle fira ett år med min älskade Patrik på samma dag skulle jag köra upp jag var så närvös skulle jag klara det...?? Kunde jag köra med den handen eller..??
Men allt ornade sig så den 5/12-07 vart jag och Patrik ett par och de 5/12-08 tog jag mitt körkot..
Som ni säket förstår så är den 5/12 ett spesielt datum för mig som jag kommer att leva med hella livet på många sätt.



Nu längtar jag till snön och julen och skidbakarna jag vill åka skidor men jag vet inte om jag kan det i år men jag hoppas att jag kan det.. Men nu nalkas julen och jag ska få hjälp av min mamma med allt jul stök som jag inte själv klarar av på grud av min hand som jag har bränt..
Men mitt största problem nu är alla julklaparna som ska inhandlas men är ju så korkad och väntar till sist men som tur är så är jag på sätt och vis klar jag vet vad dom ska få men jag har inte köppt det.
Jag har kollat upp vad dom ska få och vad det kostar på olika stälen men man ska ju ha det biligaste så klart..
Men jag tror det kommer gå bra..

Jag hoppas även på att få ett lika fint år som deta med min käraste Patrik eller bättre att vi kan ta ett steg till i vårat förholande men sammtidit vill jag ju inte gå för fott fram som jag är räd för att jag gör..
Jag vill ju talla om för honom hur mycke jag älskar honom men det går inte att beskrivas med ord eller säga jag har försökt men det går inte men det är ju bara han jag vill ha..
Men jag hoppas att det blir bra i slut ändan det tror jag det brukar bli bra...
Men det är klart att jag vill Gifta mig med honom för att bevisa att det är vi fram till döden skiljer oss åt..



Ne nu ska jag dra mig vidare och jul strässa men jag ska lungna ner mig och jag hoppas att ni kan göra det samma och ha en god jul som alla vill ha och det hoppas jag att ni kan ha...
Ha det bra alla där ute jag önskar er en God Jul och på åter sende...
Krammmmmmmmm<33<3<3<3<3<3<3  

RSS 2.0