Borta bra men hemma bäst...!!

Jag tror att det här blir sista gången jag skriver i från Drammen..
Om jag inte kommer hitt för att ha lite semäster för det är fint här det kan jag låva och nära till oslo s....
Men som sakt va jag har uppleft det mästa här men just nu vill jag bara hem..
Jag saknar allt där hemma kan jag säga er...
Men dom här två dagarna har Mire varit här och hjälpt oss att göra praliner och det var kul så jag har jobbat över två dar nu och det känns värklgen i kroppen men men vad gör man inte da...
Man är nog för snäll och kan inte säga nej det är la det som är felet....

Som tur är har man ju låv hella vecka 44...
Gött som bara den har inte så mycket planerat en del och det räker moste ju villa upp mig efter det här...


Om jag ska sumera den tiden jag har varit här så vet jag inte vad jag ska säga allså..
Man jag kan ju burja med att sägga att jag aldrig kommer att söka ditt i gen jag vet inte ens om jag vill fortsäta med det här längre..
Vart jag en vänder mig så får jag höra att jag jobbar för långsamt har inget temp kan inget och framför allt så miss lyckas jag gämt jag passar bara i disken och där vet jag inte om jag vill vara men vem vet jag kanse få burja som diskare någonstans för att kunna bli något här i livet....
Ni nu som lässer det tyck inte synd om mig jag får ju skyla mig själv att jag inte lyckas lära mig något allså..

Ne nu ska vi inte prata mer om det just nu ska jag bara se framot på fredag så får jag träffa min stora kärlek Patrik vad jag älskar dig och nu är det bara en hell dag kvar sen får jag komma hem till dig..
Jag älskar dig så mycke och jag vet inte om jag skulle kuna leva utan dig jag tror att jag skulle men det skulla vara så svort att komma över dig att det skulle ta hella mitt liv att berarbeta det...
Så jag kommer aldrig att lämna din sida och jag hoppas att du aldrig lämnar min sida häller...
Jag hoppas att vi kan leva i hopp för evigt...
 

Ha det bra där hemma snart kommer jag låvar...!!!
sköt om er.... Kramizzzzzzzzzzzzz

Miss you...!!!

I fredas var jag så Glad för då kom min älskade Patrik med hans föräldrar och det var bar så kul och mysit..
Men i dag har jag gjort det värsta i mitt liv jag vikade av den jag älskade..
Han åkte här i från och jag vet att det är 4 dar kvar tills jag får se honom i gen men endå vart jag så lässen jag vill ju bara ha honom här jag SAKNAR honom som F....A.....N....
Är man tvungen att genom gå det här...???
Jag vill bara hem nu jag vill krama om honom och sägga att jag älskar honom...
det finns ingen just här i Drammen som bryr sig om just mig och min sorg jag försöker tänka att det bara är 4 dar kvar men jag vet inte om jag kommer att klara av det jag har sådan hem längtan nu..
Jag fattar inte vad jag har gett mig in i just nu...


Mitt anskte och kuden är hellt genom våta av tårar allså (även min nalle med hans parfym)..
Ni som inte fattar vad jag prattar om har nog aldrig upp left riktig kärlek som jag har genom Patrik allså...

Men själklar längtar jag efter min väner också men inte på samma sätt..
Dom har ju en anan plats i mitt hjärta...

Jag har ju varit här i 4 vekor nu och varit hemma och vänt och det har jag klarat av men det här med att se den jag älskar messt av allt åka i från mig klarar jag inte av..
Jag vet att han var tvungen på grud av att han ska jobba och det ska jag med..
Men jag trode inte jag skulle ta det så hårt som jag har gjort...
Men det kannse är ett bivis på att jag älskar honom....
Han är mitt allt utan honom skulle jag nog inte kuna leva...

Jag skulle behöva en kram man vem kan ge mig det just nu.....????
Någan att prata med skulle ju inte va hellt fel det med...

Rallybrudar..!!



Min älskade Patrik bjöd mig både på  midag och bio samma kväll som jag kom hem...
Jag var bara hemma och hällsade på över en hälljen...
Vi gick på Rallybrudar den var bara bäst...

Så mycke Glädje, Skrat & Romantik...
En fillm i min smmak å det viste så klart min Patrik...
Jag älskar värkligen honom han skämer bort mig med massa fina sacker och anat...
Vad skulle jag göra utan dig älskling...???<3<3<3<3<3<3

God natt min älskade... (kanse dags att såva kl. är ju 22.57 och jag burjar 8.00 i mårgon..)

3...!!!

Snar hellg i gen men jag ska jobba som vanligt men vad ska jag anars göra pratta med Normän som jag inte äsns förstår..
Men jag ska hem nässta hellg det ska bli så sköt att få känna sig som hemma..
Men så illa är det inte att var här det är rätt okej en då Drammen är en liten gullig stad ganska stor men endå inte så..
Men man trötnar rätt fort på ett hottel rum fråga mig jag vet efter en vecka kan du allt om ditt nya rum..
Jag har ju haft en del att göra plugar på körkortet sen har jag lexor att göra men dom är jag klara med men körkortet känns som jag inte kommer att  bli klar med det häller men jag ska pröva det kan ju inte gå mer en illa allså.
Tästar man inte för man inte veta om man är bra på det eller inte..
Jag ska ändra min instälnig så brukar det gå bättre en vad man tror och man kan inte göra mer en sitt bässta och det gör jag alltid så gott jag kan..


Men just nu vill jag hem till min lilla gubbe och kramma om honom och talla om för honom hur mycke jag älskar honom som är mer än vad han tror..
Han är mitt allt jag älskar bara honom så det så...
Alla andra kan slänga sig i vägger han är bässt uttan protest alltså...
Som ord språket sägger borta bra men hemma bässt och det sämmer på priken alltså så bra..
Men nu kan man sägga att det bara är två veckor kvar nu..
None


Ta vara på det ni har nu för man vet inte när man mister det och då är det försent att visa hur mycke man gillad den eller det..
Man vet kju inte vad man har förns man har förlorat det så bässt att ta vara på det nu medans man har det..
Prisis som jag ska göra nu när jag är på Condelika för snart ör det över och då vill jag ha massa erfarenheter och kunskap av ny saker anars hade jag inte åkt hitt uta huve taget för då kunde jag licka gärna stanat hemma...
Som hade varit litte najs för då hade jag kunat krama om min lilla älskling varje kväll och säga till honom att jag älskar honom av hella mitt hjärta...
 




RSS 2.0