Aj aj....!!!

I dag kommer min älskade hem.... JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJa......
vet bara inte vad jag ska göra som jag stor städa och tvätta i går så vet jag inte vad jag ska göra i dag...
Just nu är jag hos Zandriz och klas är här har kolat på the terminal den var bra kan jag men just nu fesöker dom träna bot sina magar vet inte hur bra det går..

i dag kan man ju inte klaga på vädret om man inte har sol exem som jag då holler man sig ine kan jag säga det är bara jobbit att vara ute trivs ine men jag vill gärna vara ute också har bara inte komit på en lösnig men det kopmmer väll...

Jag bode åka hem eller jag mena att gå hem  och ta hand om tvätten men jag orkar inte det just nu allså..
Är det någon som vill hjälpa mig så är det bara att höra av sig det är ju bara så tråkit allså...
Jag hatar att göra sånt men e ett moste.....BLÄ....
Jag vill för alltid vara liten då min mamma sköterallt men det kunde jag inte...

På tal om mamma det är ju mors dag på söndag HJÄLP vad ska man ge till henne da.....????
Nu vart det jobbit kan jag låva...
Nu får jag huvudvärk också det är ju inte bra med tanke på alla prov jag har haft så har jag helt glömt bort mors dag...
Nu har jag ju bara en dag på mig att komma på något och det brukar ju ta mig en vecka...
Om någon som läser deta som har ett förslag skriv det gäna till mig..

Det får inte vara för dy´rt för min student kostar sjotan allså det kan jag låva så jag vill inte ha mer utgifter allså...

Ne nu ska jag dra mig vidare men ha det bra tills vi hörs i gen...
KRAM...........

Om ni undrar.?

Om ni undrar varför min blogg ser ut som den gör kan jag talla om att den holler jag å en kompis att ändra och som jag har så svårt att bestäman mig kan det ta ett tag att få den bra som jag vill.
Men jag tror att slut resultatet kommer att bli bra men till des kan den se lite rolig ut.

Jag bode städa lite med tanke på att min lilla älskling kommer hem i morgon så vill jag inte att det ska se ut som en svi stia lite mer en så är han värd kan jag tala om för er så mycket han ställer upp på mig gör inte ens mina föreldrar så det betyder mycket för mig å då vill jag att han ska känna sig om tyckt av mig...

Men vem har lust att städa...????
Inte jag i alla fal men det är ett moste så det att bara att säta i gång om en dtund..
Blä.....

Jennie favvis :D


PROV...!!!

I går hade jag prov i alkoholagen på 76 frågor tog ju bara 1h 30 min för mig men det kändes ganska bra en då men i dag har vi bageri prov som betyder att vi ska backa en del saker som ska bedömas av lärarna då gäller det att det blir bra också och det är jag räd för att det inte blir men jag holler så klart tumarna för att det ska gå bra för mig men det vet man ju aldrig...

Jag har bakat två olika bröd bullar och kransar, kakor, kondisbitar och en tårta har jag gjort och är så nervös över vad mina lärare ska tycka om det..
För att vi gör deta ska vi få en kok rok med våra namn broderade på det är det värt helt klart allså..
men man är ju nervös en då asså...

Ne nu ska jag gå och kolla mitt bröd hur det ser ut så att jag inte spiller min tid för mycket...

Jag tycker det är as tråkit hema min älskade är ju inte hemma vad gör man då är min fråg...?????
Jag älskar dig av hela mitt hjärtat min lilla gubbe du får inte lämna mig så här jag älskar ju dig fas i bland märker du inte det men det gör jag en då ska du veta.
Du är min skat jag tänker aldrig lämna dig.....PPPPPPPPPUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


tid...!!

HJÄLP...
Va tiden går fot eller nu är det inte långt kvar och jag är ensam hemma som min älskade är på utbildnig hella veckan så är jag själ hur kul det nu är..
Men jag får mycket gjort men jag känner att det inte är långt kvar nu men det känns både tråkit och rolit med en gång så man är mycket klyven för man ska ju säga hej då till sina väner och säga hej till jobb och vuxen livet ...
Fasten jag är 20 så vill jag inte bli vuxen det är så jobbit att göra samma sak dag in och dag ut jag gillar att gå i skola och lära mig nya saker varje dag och ha mycket ledigt det är kul må jag säga det trivs jag med men vart hittar man ett sådant jobbb....????
Jag har tänkt på att börja kolla i mat bispisnig i en skolla det moste ju passa mig fast det vet jag inte...

Men så är jag ung så jag har ju hella livet  att uptäka det...

Ne nu ska jag skynda mig hem för att gåka till uv i dag ska vi bygga så det är bara fram med arbetsbyxorna och klämma i från tåna för hoppnigs vis lärsig barnen något av det fas det vet man ju alldrig vi får ju hoppas på det i alla fal...

Kram på er alla och njut av solen nu när den är här.....<3<3<3<3


snart ledig igen..!!

Jag sitter här och väntar på en maskin som jag har gjort sen 08.30 men jag kan vänta en stund till..
Men jag bryr mig inte då har jag ju tid att sitta ner och skriva lite och tänka på allt jag ska göra nu när man är långledig...
Jag vill göra så mycket men har inte råd med det och så bode jag plugga lite så att man liger i fas med skollan det är ju inte långt kvar...

Jag menar om tre vecker så tar jag studenten det ska bli så kul jag längtar dit kan jag tala om allså men dagarna efter så blir det inte lika kul som man inte har något jobb inte  ens sommar jobb men jag ska se vad jag kan göra åt det..
Ne nu ska jag se vad jag kan göra här kan jag ju inte sitta hella dan..

Men jag orkar inte i dag jag är ju så tröt i dag allså och så vet  jag att jag bode göra så mycket som möjlit i dag..
 Jag bör i alla fal städa hemma men det är ju inte rolit för fem öre men något man moste göra det blir så bra och skönt eftråt men dit har jag inte kommit en men snat...


Kram på er alla och ha en bra dag....

V.21.....

Vad är det för menig att gå i skolan i tre dar för att vara ledig sen jag har hällre en vecka ledit då får man mer gjort hemma....
Men nu ser det ut som det gör inte mycket att göra åt det är skönt att det snart hällg i gen...
Ska planera min student då som närmarsig nu med stora steg är litre räd för det allså...
Det ska bli kul att slipa skollan men allt runtomkring är inte lika kul men jag ska göra det bästa av det som jag kan...

Ne nu ska jag äta lite sen ska jag till idroten...

High skohool musical...!!



Så känns det just nu jag måste gå min egna väg ett tag och käna efter...

RSS 2.0