Tid....!!!

Tiden riner  i från mig nu är det rätt mycke som har hänt under kort tid.
Vi burjar med det som hände i torsdag jag skulle ju till sthockholm på bagerimässan det var kul men man gick runt och kolla och provsmaka på goa saker det kan man ju inte klaga över.
Men jag var hema ganska sent men det fick gå sen var det fredag å skolla igen vi gick till hal fyra det var bara så kul..Tro mig inte..
Men på kvällen gick jag å min älskade på ett cafe med ett par kompisar men det var inte så kul så vi gick hem till oss och kolla på film ni får gissa vilken...

image5


Men man var ju tvungen att såva lite vi skulle ju på friluvsmessa på lördagen i bodafors..
 Den var mycke fina och roliga sacker som fans där..
Jag köpte en såv säck och ett ligunderlag som jag änvände på lörda kväll när vi tällta tills söndan..
sen på söndan var vi bara tvungna att lysna på ett före drag å köpa lite små prylar...
hihihihihihi.....

Jaha

En hell dag i skolan kan vara tuft och det var det i dag men man får inte klaga aldeles för mycke det kunde ju ha varit vere men i blanb undrar jag om det kan det men ja ja...

Mamma, jag & en bekant till oss gick en promenad i kväll och förberede en tipspromenad tills i morgon jag tror den blir bra men man vet ju inte...

Själv kan jag inte vara med tyvär för jag ska till Stokholm med skollan...

På en bagerimäsa om ni inte har fatat det så kan jag tala om att jag tänker bli bagare...

Hällst skulle jag villja starta eget men det är i så fall om två år men inan des ska jag prova på arbetet..

Ne nu ska jag packa en väska tills i morgon och såva för jag ska gå up kl.05.00 busen går kl.06.08..

Är ju inte van vid dom tiderna en men det kommer jag att bli med tanke på mitt yrke jag har valt...

Hihihihih....


image4
Ser gått ut eller...???

Madäng..!!

Oj oj oj...
Nu har jag haft en andack i Madäng det var ganska läskit Patrik var ju inte där min kille allså...
Han var på möte men som tur var så var barnen snälla mot mig så det gick ganska bra om man säger så...
Alla lysna kanse inte men det gör inget...
Dom var tysta och det var huved saken i det hella...

Men helt ärligt väm orkar lysna och vara akitiv gämt...????

just nu siter jag helt ensam i en lägenhet å väntar på min kille men han kommer nog snart men anars bor jag hoss mina föreldrar...

kram på er alla som läser deta... 
image5

Välkommen till min nya blogg!



Min första blogg..!!



image4

RSS 2.0