Öööööö!!!

Ja nu är jag tillbacka i en ny lägenhet..
Jag har ingen ursäkt för att jag inte har skrivit men flyten tog ett tag.. Att man sammlar så mycket allså jag fatar inte det allså...
Men allt har gott bra och nu hoppas vi på att det ska bli bättre i våran nya lägenhet..

Jag är så tröt nu bara men våren är här nu och det är så skönt tycker jag men det gör mig inte sugen på att backa men det bode jag som jag har bageri lextjon just nu men smitit i från en liten stund.. Jga har allså rast jag skolkar inte..
Men jag vet inte vart jag ska få lusten i från att backa..?????
Just nu vill jag bara ut och gå i solen och njuta av livet det är ju bara så skönt...
Men snart är alla mosten bota jag tar studenten till sommaren det är bara så kul men det som är tråkit är att det inte fins några jobb så jag vet inte vad jag ska göra efter skolan... Men det årnar sig säket...

Ne nu moste jag sätta fart så att jag kommer hem någon gång så att jag kan åka i väg på min kör övnig för det har jag burjat med nu vet inte varför men det ska jag inte göra så länge bara fram till den 2 maj sen är det över tur det hiner alldrig lära mig texsterna utan till jobbit.....

RSS 2.0