Snö...

Snö rögning är något bra men det är inte tänkt att man ska vara ute och åka efter kl 9..
Inte konstit om bilar som min som inte har fyrhjulsdrift..
Jag önskar mig en snö plog så att jag kommer fran i snödrivorna som har bildas man har ju bara en körbana att köra i..

Men jag ska tydligen inte klaga för i skövde var det tydligen väre mem jag trode vi i Falköping ville vara bässt men tydligen inte bara vi slår skövde så är vi nöjda eller...???

Jag undrar om det är så.. Men FT på står ju att vi är nöjda med snörögnigen men det är inte jag men jag hat ingen egen snö röjare man hade jag det hadde jag varit ute och röjt dom kan ju köra i skift...

Men jag ska sluta klaga på dom dom gör ett bra jobb mär dom väll gör det så är man ju nöjd...:)
Jag vill bara se dom ute lite oftare jag menar på dom här dagarna det har snöat så har jag bara sät en traktor som ploga gå gattan och tre snörögare med plogen uppe och jag undrar vad det ska vara bra för....???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0