snö... igen...

Jag har tänkt på det jag skrev i går efter som min lilla älskling var ute och jobba hela kvällen...

Man ska ha ström när man kommer hem men man kan inte ta sig hem...
E det någon annan en jag som tycker det är fel...???

Jag tog mig den skumpia färden ner till arcus där jag nu siter var min älskling är vet jag inte det jag vet är att han var hema vid 23:00 och skulle vara i mulsjö kl 7:00 är det rätt vist...

Skulle han vara snö röjare skulle han vara hemma vid 20:00 och inte behöva åka fören vid 12.00..

Jag vet inte om det är så överalt men jag vet att vägarna här i Falköping är dåliga...
Jag är glad över att jag inte fasna för det var stor risk att man skulle kunna göra det...

Endå så bor man i en dond tät komun med en massa traktorer men don gör ingen nytta på sommaren här ine men endå är det då man ser dom och inte på vintern när man behöver dom....???

Men jag älskar att se alla barn som har så kul nu och kan åka pulka och skidor kollar man i ett barns ögon så lyser dom just nu ...

Tänk dig själv bara att få oka pulka och sen sitta vid en eld och grilla korv och dricka varm choklad mumms va gott...:)
Det ska nog jag göra i hälgen och ploka fram alla ljusstakar för nu är det advänt...:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0