Klaga...???

Jag tänker inte klaga mer över kylan med tanke på att det fins dom som har 26- medans vi har 5-2-...

Nu måste jag köppa ett par bra vinter skor och vinter kläder så att man är bra utrustag..
Men vem vet det kanse det också är slut prisis som snö spadar...:)
Tur att man har en pappa och en svärfar som har samlat på sig några spadar så det är bara att åka och hemta men som jag bor i stan har jag inte behöft någon en...:)

Men vem vill bo i stan med massa billar och tåg och en masa buller det ska tydligen störa sömnen med en för bulrig miljö..
Jag vill bo på landet men då moste jag ha en spade och skota och det vet jag inte om jag vill..:P

Men så är det..

Man får ju skylla sig själv om man flyttar till hus.
Men jag längtar dit men vi moste hitta huset vi vill bo i...
Vart det är vet vi inte och pengarna har vi inte en men jag kan låva er att det kommer....:P

Ne nu ska jag paketera mer keso...:P
Sen ska jag skotta fram min bil...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0