H&M.

I dag kom H&M ut men en ny desajnade kläder..
Men jag vet inte om jag tycker om det efter som det är många som är arbetslösa men jag hoppas att det här ger mer jobb åt andra jag har ju redan jobb...:)

Men jag vet endå inte om jag gillar den ny koloktjonen efter som jag hörde att en klänig en fest klänig för 2000 kr...
Jag vill inte ge så mycket för en klänig som jag kanapt kommer att använda...??

Men dom är säkert gätte snygga men jag använder knapt klänig...

Den klänigen jag tänker köppa här nässt kommer inte kosta 2000 kr..
Utan mycket mer och det är helt sjukt att klänigar ska kossta så mycket..
Nu undrar ni vad jag ska köppa för klänig och det är min brud klänig men det är helt sjukt att vi som är korta ska betala mer en dom som är långa för medel längden var tydligen inte 155 cm...:P

Men jag ska inte klaga det kunde ju ha varit väre och Gifter sig gör man ju för hoppnigs viss en gång bara och då vill jag i alla fal inte ha ett par blåa jeans utan en fin vit klänig..
Men man kan ju vara unik...:)

Ne nu ska jag se om jag kan få lite mat....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0