en ny dag..<3

Enu en dag på arcus..
Jag kom lite sent efter som nin säng var aldeles för varm och skön så där lagom som den bara kan vara när snön yr utan för fönstret..

Men nu är jag här och gör mitt bästa för att få en bra och händelse rik dag som möjlit...:)
Jag har kollat lite på jobb frånten det kommer ju varje dag in nya jobb säger dom och det gör det men hur ofta söker dom en utan erfaren het och en bagara utbildad tjej inte så ofta men det händer men jag håller öron och ögon öpna...:P

Men jag måste bara tala om hur fantastis det var i går i mossjonkyrkan i går på gosspelkonsären det var så mysit..
Alla pengar som dom sammla in gick till ett härbärje här i stan så alla hemlösa kan få någon stans att bo..
Jag tycker synd om dom också men det hjälper dom inte hur ska dom stå i mot kylan..
Jag tycker det är kalt och fryser men då har jag en varm och go lägenhet och varma goa kläder att ha på mig men vad har dom....???

Det var det jag ville säga i dag...:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0