En andra cans...???

Sitter vid en dator och resumerar helgen vi hade i långserum vi hade vädret var kanse inte det bässta men kul hade vi en då det kan jag i alla fal säga men när vi kom hem fick vi höra att måna salin hade avgåt..

Jag bara undrar om dom är nöjda nu när dom har fått en syndabok som man kan skylla alla på vid nästa val om dom förlorar då med vems fel är det då....????

Alla för tjänar en andra cans men det gäller vit inte alla jag hoppas bara jag för tjänar det...
Men nu ska jag inte bara klaga..
Hon är säkert glad hon är ju känd men det är inte jag men jag vill inte bli det häller jag vill bara ha så att jag klarar mig..

Ne ni får ha det så bara så ska jag kolla vad som har hänt på arbetsmarknaden ha det gött...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0