Mat.

I dag har jag jobbat...
Det är gött att tjäna sina egna pengar för en gång skull...

Men min lilla älskling är på en hajk men jag hoppas att han snart kommer hem till mig jag sknar honom så och rolit väder är det inte heller men efter rängn kommer sol sken...
Det längtar jag efter...

Men man ska ju inte klaga det kunde ha varit mycke värre en det här så jag vet att jag kommer att överleva...:)
Men lite tråkit är det att vara själv hemma men jag har diskat och gjort en tacos lasang som jag är ny fiken på att smaka fick det hemliga reseptet av en god vän till mig...

Jag som älskar lasang kunde inte holla mig så jag var tvungen att göra den direkt allså men jag tänkte vänta in min älskade så att vi kan äta den tillsammans men han tar sån tid på sig så jag får nog tjuvstarta snart det går ju inte att vänta hella dan...

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Ne nu ska jag se vad jag ska göra kanse backa en kaka till min lilla älskling men då kan jag ju inte sita här så ni läsare får ha det så bra så hörs vi en annan dag ha det bäst...

KRAMMMMM<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0