Hej.

Jag har tapat lite av min skriv glädje jag letar efter den just nu..
Men det går inte så gätte bra men man ska inte klaga kunde ju vara väre.
För i stelet för att jag uppdaterar min blogg så jobbara jag hoss Holgers Atélje och café och snart också på arla..
Så så ila går det inte för mig men jag hoppas att jag kan hamna i en balans där jag hinner med båda...

men nu fter en hel arbets dag plus möte i kyrkan så är jag lite tröt men det kannse inte är så konstit klokan är ju bara 01.45 just nu..
Men som tur är ska jag bara ta i gen mig i morgon gött...

Skulle i gentligen bara stänga av datorn men jag hamna här men nu ska jag se om jag klarar av att stänga ner allt och sova lite det är ju trots allt en dag i morgon och vi ses då..

Gud bevare er....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0