Arla..

Nu har jag jobbat på Arla i tre veckor och trivs som bara den....

Men hemma står nu allt stila eller rör sig väldit sakta i alla fal men det gör ju inget man nåste ju lära sig att leva med det med för vad händer när jag får ett ricktit jobb på heltid allså...????

Men jag längtar ditt...

Just nu siter jag på jobbet har haft rast en time och slutar om en halv time och jag har allså saman lagt en rast på en och en halv time i dag efter som det har gått så bra i dag för oss..
Bara en odenarie och två sommar jobbare som bara har jobbat i två snart tre veckor...

Det är inte lilla vill jag säga...
Men nu ska jag furfa vidare och prata med mina två kolegor i soffan backom mig se till så att dom inte somnar och det är jag bra på det kan jag låva...hihihi...:):P

Men ni får ha det så gött dar ute i friska luften...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0