Praktik...!!

Nu ska jag snart till alfa och se vad man får för mat jag är lite hungrig nu...
I morgon får vi se vad som händer efter praktiken som min lilla älskling är ledig ska han köra mig till jobbet men jag skulle också vilja vara ledig men så är det i bland.....
Men jag ska vara glad att jag har något att göra men jag vet ju inte om jag får stana dom har ju en tjej till där som personalen verka tycka betre om den andra tejen men hon har inte några kunsakper men dom kan man ju lära sig och hon är 5 år äldre en mig....

Men vem vet ju inte vad chfen tycker han har ju tagit ut semester gött för honom.....
Han kan ju behöva....
Vem gör inte det...hihihih...

Ne nu ska jag göra mig i årnig men vi hörs i morgon...
Kram..<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0