Halv taskig dag...!!!

Jag vet inte vad jag vill längre...
Jag vet inte om jag trivs på julius det har gått fyra vecker snart och i bland så har jag lust att ringa in mig sjuk men jag har inte gjort det för jag funkar inte så jag är alltid ärlig även mot dom jag inte tycker om...
Konstit men så funkar jag....

Ne nu moste jag vända min tankar skriva mågot anat vi ska ju på uv i dag det är bibelstudium och det är min lilla älskling som holler i det kan ni tänka er det han är så söt när han tar hand om dom små uvarna...

Men inan det ska jag planer vad vi ska ätta efter men det är lite svårt men jag kommer nog på nogot riktit bra...
Jag vet inte om jag också  ska gå en liten promenad det snöar ju inte...
Jag behöver komma ut och andas in lite frisk luft....

Men jag vet inte en vi får se vad som händer och jag ska skriva och tala om så fort jag orkar eller kommer på att jag ska skriva så vi hörs då...

Vill ni mig något anat så kan ni ringa på mig...Kram..<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0