Hej..!!

I går va vi på avtacknig av Jan det är lite synd att han går i pansjon men han är ju till åren komna...
Men vi både skrata en stund och nästan föl en tår men han har ju känat gud hella sitt liv och gjort mycket intryk på monga även på mig jag träfade honom när jag var 10 år och jag vart mycket imponerad av honom...
Som tur är så försviner han inte en... Det tyckte vi alla om som sat där att man bara skulla av tacka honom och inte säga adjö....

Jan han är min före bild och jag vill bli som honom när jag blir stor....hihih...
Jag tycker mycket bra om honom....
Om ni får möjlig het att höra honom så är det värt attt lysna eller om ni har turen att träfa honom så njut av hella livet det gör jag så fort han öpnar munen så njuter jag av fulla drag........

I dag så har vi haft en hel skön dag vi gick up vid 10 men vi vakna vid 9 men det är så skönt att bara ligga kvar och kolla in på varandra och prata om vad vi ville göra i dag...
Vi bestämde oss för att åka hem till hans föreldrar och vi läste lite i en bock när vi kom sen var det ficka och efter det så var det så skönt att bara gå ut och gå så vi tog en sväng här ute på lantsbygden lungt och skönt jag ongra inte att vi var ute och gick för det var så skönt och när vi kom tillbacka så stod maten på bordet....
kan man ha det bätre tror inte det....hihihih...

Men jag hade ju låvat mamma att backa bullar jag tänkte först att jag skulle köppa det på jobbet men vi valde att backa dom själva så vi gjorde det här hoss hans föreldrar och vi hade så kul....
Så den här dan har vi bara tagit det lungt och gjprt det vi kände för.....
Så som det ska vara när man är ledig....

Jag har ju inte skrivit på ett tag men det berode på att det har ju varit en jobbig vecka på jobbet...
Så jag vet inte vad jag vill längre så jag hoppas att ni där ute kan be lite exstra för mig så att jag vet vad jag ska göre eller vill göra och trivas med jag vet ju inte vad jag vill längre så det kan ni be för...
Jag hoppas jag kan få till backa lite av min glöd...
På grund av att jag har tappad min glöd så har jag inte bloggat på så länge men jag hoppas att jag kommer ur min lilla deprisjon som jag har just nu.....

Men nu moste jag få bra tankar i gen så jag ska lässa biben en liten stund sen åka hem och såva och hoppas att nästa vecka blir bätre än den här som har varit man ska ju inte se till backa för mycket och det tänker jag inte göra man ska ju se framot mot alla möjligheter som finns för lilla mig...

Men ni får ha så bra så hörsvi och ses senare....Kram....<3<3<3<3<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0